درباره ما

شركت برفاب فعاليت خود را در سال 1369 با توليد كولر آبي آغاز كرد و به‌تدریج سبد محصولات تولیدی خود را گسترش داد.

هم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبي، آبگرمكن‌هاي گاز‌سوز و برقي، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويي دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگي خود را كامل‌تر كرده است. فضاي سالن‌هاي توليدي اين گروه بالغ بر 80  هزار متر مربع است. برفاب با بیش از1000 نفر نيروي كار مستقیم، بزرگ‌ترين واحد تولیدی خصوصي استان چهارمحال و بختياري است و در سال‌هاي گذشته همواره بيشترين ميزان صادرات را در بين شركت‌هاي ايراني داشته است.

به‌منظور توسعة مستمرِ دامنة توليدات و پاسخ‌گويي به درخواست‌هاي صادراتي، برفاب توجه خود را به شناخت خواسته‌های مصرف‌کنندگانِ بازارهای مختلف، آموزش نيروهاي انساني، افزايش كيفيت محصولات، كاهش قيمت تمام‌شده، توسعة فعالیت‌های مهندسی و توسعة رویکرد مديريت كيفيت فراگير(TQM) معطوف كرده است. برفاب سيستم مدیریت کیفیت خود را مبتني بر استاندارد‌ISO 9001:2008   پايه‌ريزي و مستقر كرده و براي پياده‌سازي الزامات سيستم‌هاي مديريت ايمني، بهداشت حرفه‌اي و زيست‌محيطي بر اساس استانداردISO 14001:2004  وOHSAS 18001:2007   اقدام كـرده و با دریافت گواهی‌نامة سيستم مديريت يكپارچه(IMS)  و اخذ گواهـي‌نامة تأييد صلاحيت آزمايشگاه همكار بر اسـاس استانـدارد 17025 ISO/IEC و دریافت استانداردهای مشتـری مـداریISO 10002  (استانـدارد رسیدگـی به شکایات مشتـری) و ISO 10004  (استاندارد سنجش رضایت‌مندی مشتریان) می‌کوشد به بهترين شكل خواسته‌هاي مورد نظر مشتريان و سایر طرف‌های ذی‌نفع را فراهم كند.

مدیریت شرکت برفاب، صادرات را نه امـري مقطعی و كوتاه‌مدت، بلكه برنامـه‌اي گستـرده و بلندمـدت مي‌داند و همـواره می‌کوشد اعتبار خود را در بازارهاي هدف، با توجه مستمر به بازار و مشتري، افزايش دهد؛ دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کننده و پنج سال کسب عنوان .صادرکنندۀ نمونۀ کشوری حاصل این رویکرد است که در صنعت لوازم خانگی ایران بی‌نظیر است


تاریخچه از 1990

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ

تاریخچه از 2000

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

/home/barfab/domains/barfab.ir/public_html/wp-content/themes/NovinMarketing/about-us.php